Fan idag börjar Muskelrock.

Jag är lite nervös över detta och har knappt sovit alls i natt. Men det kommer nog bli skitkul dessa dagarna iallafall. Men jag är lite rädd för att sova i tält bland en massa fulla människor. Men imorgon får jag se världens bästa Bullet igen och jag står ut med lite tältsovande för det. Nu är iallafall allting nerpackat och jag sitter bara här och väntar. Sen får vi se om jag lyckas uppdatera bloggen något under dagarna jag är iväg. Annars skriver jag igen på söndag när jag kommit hem.




Kommentarer
Postat av: ann vicious

oh är det dena svarta västen fr new yorker? köpte med en sån i början på denna veckan! :)

2011-06-05 @ 16:56:49
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0