Bullet på Muskelrock.

Jag bara älskade att jag fick se Bullet på Tyrolen i fredags. Det är så perfekt för dem där ute och jag kan förstå att de tycker om stället. Jag hade lätt kunnat bosätta mig på Tyrolen tillsammans med Bullet och levt lycklig resten av livet. Men än så länge får jag nöja mig med att se dem live där lite då och då.




















Tyvärr så är bilderna rätt dåliga då det var en bit fram till scenen. Men man ser vilka det är och vill ni se dem bra får ni helt enkelt gå på konserterna själva.


Kommentarer
Postat av: ann vicious

hahahah givet! patcharna är redan beställda - väntar bara på leverans!!! :P

2011-06-06 @ 01:45:24
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0