Varför finns det grannar för?

Min mamma måste ha de värsta grannarna någonsin eller så har jag blivit bortskämd med mitt boende. Här är ju aldrig tyst, verkligen aldrig. Idag blev jag väckt av att en höll på att borra i väggen. Det var vid tio tiden så det var ju inte tidigt eller något . Men vem fan borrar i en vägg i en och en halv timme? Hur många tavlor fick kvinnan i julklapp egentligen? Jag flydde ner på stan och solade efter ett tag iallafall. Så nu har jag precis sminkat mig och ska sticka ner till biblioteket och lämna tillbaka böckerna och sen blir det kanske en runda på stan.


Jag sa ju att jag skulle längta hem till min egna tysta lägenhet rätt snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0