Nu är jag fan klar för idag.

Nu har jag skrivit klart två frågor på hemtentan och jag känner mig faktiskt väldigt duktig. Så nu är det bara en kvar men för den måste jag besöka ett konstmuseum så jag tar det på torsdag när jag ska in till stan. Så imorgon blir det nog att jobba med grupparbetet i designhistoria. Jag ska skriva ner det jag ska berätta om och leta upp lite bilder att ha till en powerpoint är det tänkt. Fan var produktiv och duktig jag är helt plötsligt. Men det är fan så skönt när man är klar med en uppgift och nöjd med det man skrivit.

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Det där med fräknar ligger det nog något i... Jag får alltid massa fräknar på sommaren å då ser jag sådär snuttesöt ut. Fast jag diggar fräknar, det är karaktär.

2011-01-03 @ 19:07:19
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0