Nu är jag äntligen hemma igen.

Jag har saknat min fina lägenhet och lugnet som är på landet. Fan vad jag inte tycker om grannar som låter hela tiden. Ibland undrar man ju vad det är de håller på med som kan skapa sådana ljud, fast det är kanske bäst att inte veta. Jag kom även hem till en varm lägehet vilket inte är vanligt. Men förhoppningsvis så funkar kanske elementen nu.
Jag försöker även planera in lite konserter med Bullet i februari men folk verkar jobba just då. Så vet inte vem jag ska gå med. Vill ju se dem både i Växjö och Helsingborg, men får se om det blir av. Om det är någon som vill kolla på bullet med mig så skriv en kommentar för helvete. De är jävligt bra live om ni inte har sett dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0