Jamie har fått paket!

Jag fick mitt paket med smink idag med. Så jag har hämtat ut två paket idag med en massa fint till mig. Fast det blev inget shoppande av ny väska för den var slut. Men de har lagt undan en i Växjö åt mig så ska hämta den efter skolan imorgon. Woohoo! Detta var i paketen iallafall...


en stor paljettväska i påsmodell. Perfekt att ha när man vill glittra lite.


En snygg skinnjacka (nr. 13) med nitar på axlarna. Älskar att den är lite kortare och att man kan vika upp ärmarna.


En Fiber-wig mascara, vet inte om den är bra men det skadar ju inte att testa den.

 
Ett shockrosa nagellack och ett läppglans.

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Jackan vart riktigt jävla snügg på dig!

2011-01-19 @ 15:37:03
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken hemsida är jackan beställd ifrån?

2012-07-01 @ 02:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0