Jag kan ha råkat shoppa lite på stan.

Det var inte riktigt meningen. Men jag märkte att linnet jag har på mig har ett litet hål mitt på magen. Plus att jag kom fram till att linnen är bra att ha. Jag kom även fram till att jag inte ha något grått linne vilket kan vara bra att ha om man tröttnar på svart. Så därför köpte jag en ny handväska. Nej... jag skojar bara! Jag köpte två gråa linnen då det var billigare att köpa två åt gången än en åt gången om man vill ha två. Smart va? Men jag hittade även en skitsnygg handväska men den har jag inte riktigt råd med nu. Men det kommer väl snart en ny lön eller? Får vänta och hoppas på att den finns kvar helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Flickvall

Med baslinnen ska man alltid passa på när det är billigt :)

2011-01-08 @ 16:21:50
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0