Jävla bok helvete.

Jag skulle fått min bok till filmvetenskapen skickad till mig efter 11-20 dagar och nu har det gått 22. Så jag ringde till kundtjänsten och hörde efter var min bok var och då var den slut på obestämde tid. Ska man inte få reda på sånt? Men han hos kundtjänsten beställde en nyare upplaga åt mig och gav mig 100kr rabatt så jag tjänade på det. Men nu måste jag vänta i en vecka till minst. Jag behöver den till hemtentan för fan. Jag har även beställt böckerna till musikjuridiken fast från en annan sida och det blev fan lite dyrt. Men jag får väl försöka att inte shoppa några kläder och skor helt enkelt. På tal om kläder så råkade jag köpa ett till par Replayjeans idag, men de var på rea.




Nya fina svarta jeans. Tyvärr är det strass på bakfickorna men det kanske man kan ta bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0