Dags att packa.

Det blir att packa ner en massa för denna helgen inne i Ljungby. Det är konsert imorgon och jag har fortfarande inte bestämt mer på min outfit än skinnshortsen. Sen ska jag jobba på söndag så jag stannar i mammas lägenhet hela helgen. Jag läser ju en filmkurs nu och då är det en del filmer som vi ska ha sett. Två av dessa filmerna är på VHS och då jag inte har någon sådan stenåldersapparat hemma får jag titta med min mammas videospelare. Så det är vad jag ska spendera min lördag med, kolla stenåldersfilmer på en stenåldersapparat. Nä nu blir det att kolla outfit till konserten imorgon. Jag längtar som satan och får gåshud bara jag tänker på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0