September-December

Nu får ni sista delen av min lilla årsresumé.

September
Jag började september med att vara med i den lokala tidningen i ett reportage om unga bloggare. Jag köpte min älskade kamera och bara 1 par skor. The Ark spelade på The Tivoli och jag och Nico var där och såg dem för en sista gång. Jag var även på en fantastiskt rolig bal i Malmö tillsammans med vänner.











Oktober
I oktober blev det höst och tråkigt då jag läste kulturpolitik och hade min första salstenta i det. Det gick ju bra och jag fick ett VG men det var inte kul. Men det fanns lite ljusglimtar som gjorde månaden lite mindre tråkig. Jag kollade på Entombed på Kafe de Luxe och fick träffa Hampus Klang och Adam Hector den kvällen. Jag och mamma var nere i Helsingborg och kollade på Ammotrack, Avatar och Hardcore Superstar på The Tivoli. Kvällen avslutades med att jag var uppe på scen och sjöng med Hardcore Superstar. Jag köpte även 1 skinnjacka.

















November
I november blev det lite roligare att leva igen då jag började plugga juridik som jag tycker är väldigt intressant. Jag var även på en skoj halloweenfest och på Henkes 30-års fest vilket var riktigt roligt.







December
Denna månaden har gått väldigt snabbt känner jag men jag han med att se Screamer på deras skivsignering och två julfester som var skitkul. Jag var även duktig på att shoppa julklappar till mig själv såsom 2 par skor och en skinnjacka.









Så hur mycket blev det nu då?
Skor: 13 par
Skinnbyxor: 4 par
Skinnjackor: 4 stycken
Bullet live: 6 gånger
Andra konserter/festivaler: 8 stycker och jag har ingen aning om hur många band som blev sedda då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0