Nu har jag packat klart.

Så jag är redo för att se Screamer på JC ikväll och sen för att jobba imorgon. Kommer nog bli skitkul skulle jag tro. Sen i morgon är det julfest med jobbet men jag skippar min skinnklänning. Jag orkar fan inte med strumpbyxor och sånt samt att jag kommer troligtvis bli varm som fan om jag ska dansa. Så det får bli skinnbyxor och min nyinköpta baseball-tröja istället. Sen blir det lite färgglada smycken och naglar till det. Kommer nog bli snyggt med höga klackar till sen. Men jag kunde självklart inte bestämma mig för vilka skinnbyxor jag ska ha så fick packa ner två par.


Kommentarer
Postat av: Erik

Dedär grabbarna ser inte riktigt könsmogna ut

2011-12-06 @ 02:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0