Maj-Augusti

Maj
I maj fyllde jag år som vanligt vid den tiden på året. Jag, mamma och Nico bokade hotell och åkte till Gislaved för att kolla på Bullet på Sigges loge. Där jag blev filmad när jag stog framför scenen, höll på att frysa ihjäl och hängde backstage. Vi hade redovisning av vårat kulturprojekt i skolan. Jag råkade även köpa 2 par skor.











Juni
Jag och Amanda drog till Muskelrock festivalen och det var så jävla kul. Självklart fick jag se mitt älskade Bullet live igen. Jag var även med på tv i programet Du är vad du äter som de filmade på Sigges loge. Jag och pappa åkte på vår årliga semester ner till Olofström vilket var kul. Jag köpte 1 par skor.













Juli
Jag spendera juli med att jobba som satan. Men hann även roa mig med pappa på Tyrolen då de hade Nostalgikväll med Little Gerhard. Då träffade jag självklart på mina favoriter i Bullet. Jag var en duktig shopaholic med och lyckades köpa både 2 par skinnbyxor och 2 par skor.









Augusti
I augusti var det fullt upp med konserterna vilket var skitkul. Jag han med att se Bullet på Karl-Oskar dagarna, Arken i parken som var en endags-festival på Tyrolen som The Ark fixade och se Hammered Satin på Kafe de Luxe. Jag köpte även min älskade Honda shadow och 1 par skinnbyxor.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0