Jag har fått paket.

Fan vad kallt det är ute. Jag var tvungen att ta min Honda Shadow till Lagan för att hämta ut paketet och jag höll seriöst på att frysa händer och fötter av mig och blåsa bort. Men jag lyckades ta mig hem oskadd och lite tea gjorde att jag tinade upp igen med. Jag fick iallafall ett paket innehållandes en skitsnygg grå leopardmönstad kofta. Man kan inte få för många leopardmönstade koftor. Sen fick jag även ett par stöveldekorationer med kedjor som är skitcoola. Eller vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: enita

Skit snygga "boot-straps" tjejen :D asnice!

och nej du har hel rätt,man kan aldrig få för mkt utav leopard koftor( eller ja leopard i sig) :D !

2011-12-14 @ 19:59:06
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0