Hej kidsen.

Sitter och väntar på att mitt nagellack ska torka så jag kan sminka mig lite. För snart är det dags för julfest med jobbet. Men först blir det förfest på Harrys så de kan bli lite berusade innan de ska mingla med brandmännen och parkförvaltningen. Känner mig lite stressad för jag har jobbat hela dagen vilket har varit skitkul. Det är verkligen en annan stämning där nu och det är väldigt kul att gå dit. Så jag hoppas på att få lite mer extradagar nu innan jul. Men jag är ju dock lite trött nu och har redan ont i fötterna. Så hur jag mår efter att ha höga klackar hela kvällen med återstå att se. Jag ska se till att ta en massa bilder och även lite på mig så ni får se hur jag ser ut i mina skinnbyxor och nya tröja. Men det kommer ni inte få se förrän imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0