Det blir inget pepparkaksbak idag.

Jag har sett fram emot det hela veckan och så blir pappa sjuk. Så jag har varit nerbäddad i soffan hela dagen och haft tråkigt i brist på annat att göra. Jag skulle ju julpynta hemma hos honom med. Jaja vi får väl ta det i veckan sen för jag har ju ingen mer skola nu. Bara grupparbetet som jag valde att skriva själv. Det blir ett arbete om en paragraf i upphovsrättslagen som jag ska titta närmare på. Jag har redan läst lite om det men tänkte sätta igång på allvar på måndag.


Kommentarer
Postat av: Enita

Vi kan säga att jag bakat pepparkakor åt dig :D så kanske du blir glad?!



förövrigt så det jag blogga om, du har helrätt ..man kan aldrig få för många skinnjackor, har dock en FAVORIT jag måste köpa :) bloggar om den sen så fåru se, döööläcker!

2011-12-10 @ 17:41:25
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0