Arken i parken.

Fan vad kul det var igår, jag längtar redan tillbaka till Tyrolen. Jag trivdes som satan med att springa runt bland alla rockstjärnor och andra artister som fanns där. Det blir en speciell stämning när banden är ute och hänger på området istället för att sitta backstage någonstans. Banden som spelade var väldigt bra med och Peter Wahlbeck som körde stand up var lysande. Jag var framme och kramade lite på Peter bara för att min bror tycker han är grym. Sen träffade jag självklart på karlarna i Bullet med så lite kramande på Hampus och Erik kan ha inträffat med. Här kommer lite bilder från dagen iallafall och sen kommer bilderna på The Ark i ett senare inlägg.




Papa Hell hjälpte Tin Can Company med paus underhållningen, han var grym på det.

Malmö bandet Skilla.


Peter Wahlbeck.






LA bandet Hammered Satin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0