107 sidor

Jag spenderade min kväll igår med att kolla igenom 107 sidor med bara klänningar. Detta för att hitta en som var snygg och någolunda lämplig för en bal. Den är beställd nu iallafall och den kommer nog bli väldigt snygg  tillsammans med mina boots med hög klack och en skinnjacka. Men vet inte om jag ska visa den för er riktigt än? Jag har ju dock en balklänning men den känns inte okej. Den var väldigt snygg på mig som 19-åring och den kroppen jag hade då och stilen. Men nu när mina bröst är en D-kupa istället för en A sitter den inte alls lika snyggt. Men den nya blir förhoppningsvis bättre.

På tal om kläder... Vad fan ska jag ha på mig ikväll på inflyttningsfesten? Jag känner för röda skinnbyxor men vet inte säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0