Usch detta blev en lång dag.

Men en massa skit som fick mig att må dåligt. Men efter lite pysslande i lägenheten så mår jag bättre. Ska strax sätta mig och göra ett skolarbete som ska vara klart imorgon helst. Men har haft huvudet fullt av en massa skit nu så har inte fått någon ro till att göra det. Men nu efter att ha fixat lite med mina Voodoo dolls och mitt svärd som pappa äntligen lagade så mår jag bättre. Så nu har jag ett till svärd upphängt på väggen och mina Voodoo dolls hänger på en anslagstavla istället för i den fula hyllan.






Kommentarer
Postat av: Pellesonja

Your website is extremely interesting

2011-10-10 @ 07:47:39
URL: http://pellesonja.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0