Usch vad jag är mätt.

Första morgonen med min fettyoghurt till frukost och jag är mätt. Riktigt mätt, så nu ska jag bara äta lite kolhydrater också så jag går upp i vikt igen. Med tanke på att jag älskar choklad och att det alltid finns plats för det i magen så ska det nog gå bra. Idag ska jag även ut till pappa för en liten kräftskiva med familj och vänner. Så jag sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta upp mig. För uppenbarligen skulle jag hjälpa till med maten, men det finns en risk att jag tar min moped på en runda istället. Det är lite roligare att leka med pappas motorcyklar och mopeder än att laga mat.


De här byxorna gick inte att knäppa förra veckan, men det gör de nu. Det är fan skrämmande hur fort jag kan gå ner i vikt och jag tycker inte om det.

Kommentarer
Postat av: Flickvall

Om du vill ha ett tips på hur man går upp i vikt, hyfsat hälsosamt, så ha med dig rapsolja som du typ skvätter på lite när du äter nåt. Kalorimängden rusar i väg. Vet om att många kroppsbyggare gör sådant. Har dock aldrig testat det själv då mitt problem är raka motsatsen :P

2010-09-04 @ 14:50:45
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0