Jamie har köpt skor.

Japp vilken överraskning. Men det är ju inte det viktiga, utan det är ju att jag var ute och festade med klassen igår. Det var skitkul och jag tycker verkligen om Slotts stallarna. Stallarna är en av student pubarna och det var skitkul där. Det var första kvällen de hade öppet så det var fullsatt och en jävla massa folk där. Men med både ett dansgolv där inne och ett ute på gården så var det ändå helt okej och inte för trångt. Det var en väldigt fin lokal med dansgolv där nere och pub på övervåningen. Så jag dansade till de stängde och sen blev det att traska hem till Karin för att sova där. Så gårdagen var helt perfekt och jag hade jättekul. Sen idag så var jag ute och shoppade lite i Växjö medan jag väntade på bussen hem. Detta fick följa med hem...


ett par skor. För mina leopardmönstrade håller på att trilla sönder nu.


Två stycken böcker.


Lite ringar och kedjor så jag kan börja göra lite egna smycken.


Plus fina rosa Fender plektrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0