Fan vad det har varit fullt upp idag då.

Först hade vi lektion om något? Jag gäspade mig igenom föreläsningen iallafall. Det var tråkigt! Men jag fick reda på att jag hade gjort ett bra jobb med uppgiften vi skulle ha lämnat in förra veckan. Så nu kan man sluta tänka på den, den är avklarad. Sen efter lektionen så höll vi på med grupparbetet om glam rocken och vi kom ingenstans. Vilket är lite dumt med tanke på att vi ska redovisa imorgon på morgonen. Men jag har någolunda koll på vad jag ska säga iallafall. Fast jag skulle behöva ha dubbelt så mycket att säga men det finns inget mer intressant att ta upp. Så vi får väl se hur fan det blir imorgon med den förbannade redovisningen. Jag tänker skita i det för nu iallafall för jag behöver sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0