Adios amigos.

Nu är jag hemma igen efter en lång dag med en massa äventyr. En del äventyr var roligare än andra. Jag var t.ex. på JC eventet och kollade på Adios amigos som är ett Ramones cover band. De var riktigt roliga att se, Ramones musik funkar ju alltid. Det blev även lite shopping, men bara lite. Jag hittade en födelsedagspresent till Gabban som fyller år på lördag och så hittade jag en snygg ring till mig själv. Det kostade ju nästan gratis för att det var 20% rabatt så det var ju perfekt. Det lite mindre roliga äventyret var att mitt ex fanns på andra sidan vägen när jag hoppade av bussen. Jag var även tvungen att ta mig till andra sidan vägen och gå alldeles för nära honom för att komma till min cykel. Men det som ändå var bra är att det kändes knappt, jag trodde det skulle vara värre att se honom. 
Men nu till det viktiga, bilder på vad jag köpte. Jag vet att det är det ni vill se.


Present till Gabban


Present till mig själv.

Här kommer lite bilder på Adios amigos.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0