Vet ni vad?

Jag har tröttnat på min garderob och inte ett "Nej jag inget att klä på mig"-tröttnad. Utan jag har helt enkelt tröttnat på alla fina saker som hänger där men som aldrig används för de är för "fina" Det är inte vardagskläder utan mer köpta för att de är snygga och coola, men som följd aldrig blir använda. Så det var bara att fram med saxen och symaskinen och göra om och nu är jag mycket nöjdare. Eller vad tycker ni?




Dessa klänningar/tröjor var det som fick klippas till lite. Resultatet blev...


bättre/sämre? De blev lite mer vardagsvänliga tröjor av dem iallafall. Den svarta zebramönstrade blev riktigt snyggt som linne istället för klänning. Den svart/vita tröjan blev väldigt kort men blir skitsnygg att bara ha över ett svart linne. Plus att den även blev...


en väska.

 

Kommentarer
Postat av: Mqvant

snyggt :) och jag gillar headern!

2010-11-16 @ 12:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0