Lite förändring är ju aldrig fel.

Som jag nämnde i förra inlägget så är jag lite trött på min garderob och allt annat med. Det är hösten och mörkret som gör att jag blir lite deppig och jag hatar det. Så imorse vaknade jag och mådde rätt dåligt på grund av det. Men att vara kreativ får mig alltid att må bättre, så det är därför jag pysslar och fixar som en idiot. Så nu är jag glad igen, woohoo! Men när tröjorna blev färdiga så satte jag igång med att pyssla på bloggen istället. Hoppas ni tycker det blev fint? Det händer lite mer nu och jag tycker den ser rockigare ut. Vad tycker ni ska jag behålla bakgrunden?


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

ja behåll den.

2010-11-12 @ 11:33:52
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0