Mitt häxhus.

Hemma hos min pappa finns det ett litet hus som kallas för häxhuset. Det var där jag busade runt (läs: tjuvrökte) som tonåring tillsammans med mina kompisar. Men då stormen Gudrun var så blåste det ner två stora granar precis för ingången. Så man har inte kunnat komma in där sen dess. Men nu är granarna borttagna och jag kunde komma in igen. Lite kul att få se mitt gamla häxhus igen. Passade på att ta lite foton också, för snart ska det rivas sorgligt nog.








Ni får en bild på häxan själv också som jag tog innan idag. Jag har 
förstärkt färgerna i photoshop.

Kommentarer
Postat av: anki

sött litet häxhus :) härligt med minnen, själv tjuvrökte jag vid en gammal båthamn med kompisar :)

2010-05-03 @ 10:39:44
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Thesse

Haha, mysteriet löst då ;) Var inne där i lördags, kändes lite som en blandning mellan en håla för tortyroffer eller tillhåll för en farlig sekt :P Det börjar så smått hopa sig med såna där mystiska små stugor och hyddor i Bölminge....

2010-05-04 @ 16:42:20
Postat av: eve

Vilken jättefin bild på dig, älskar färgerna!!!

2010-05-09 @ 20:41:10
Postat av: anders

dU ÄR VERKLIGEN DET VACKRASTE som skapats någonsin......

2010-06-02 @ 13:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0