Min födelsedag idag.

Den har firats ute hos pappa med familj, vänner, tårta, hamburgare och presenter så klart. Det har varit en trevlig dag förutom att man inte bör lägga ner en massa tid på tårtan om Therese är bjuden.

  
Min fina hembakade tårta och tårtan efter att Therese välte hela fatet
så tårtan hamnade uppochner på bordet.

 
Pappas presenter till mig. En Meat Loaf LP-skiva och en ring.

  
En RHPS-tröja som jag fick av Peter och Gabriella och I'm with the band
en bok jag fick av Jonny.

  
Lite Hello Kitty saker jag fick av Therese, hon tycker väl att jag behöver
lite söta saker.


Sen fick jag även The bat strikes back som är en cd-skiva gjord av en Meat Loaf
imitatör vid namn Dean Torkington. Min bror hittade en video med honom på internet
och mailade till honom och sa att jag fyllde år. Så han skickade faktiskt skivan
till mig gratis. Så tack så mycket Jim och Dean Torkington för presenten.


Så här såg jag ut idag med min nya tröja,
nitkjol och mc-boots.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

En underbar dag ser det ut som.

2010-05-16 @ 22:49:11
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0