Idag har jag klappat ett får.

Eftersom jag inte orkar med att sitta hemma själv hela kvällen så gick jag frivilligt med på att hjälpa min bror att flytta. Så de bar och jag tittade på och höll upp dörrar. Sen stack jag och min bror Jonny iväg på lite egna äventyr och hittade ett får. Den var jättesöt och väldigt nyfiken. Men nu har jag precis kommit hem igen och sitter och äter lite cornflakes. Det var meningen att vi skulle äta på McDonalds men då det bara var tre personer som jobbade så gick det uppenbarligen inte att få det man ville ha. Så då krävde jag att mina bröder skulle köra hem mig och gick därifrån. Jag lyckades även få ut pengarna till min hyra i hundralappar idag, blir kul att gå ner till hyresvärden med den tjocka högen med pengar. Femhundralappar är ju lite bättre när det kommer till större summor.




Min nya vän.


Kommentarer
Postat av: Teza

Åååh, han är underbar!

2010-06-01 @ 19:22:56
Postat av: thesse

USCH så sött.

2010-06-04 @ 13:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0