Vet ni vad?

När jag pluggade musik på gymnasiet så spelade vi in två skivor. Vi fick välja en varlfri låt var som vi sen spelade in och gjorde en CD-skiva av. Detta gjorde vi för att vi skulle lära oss ljudteknik och allt som har med inspelning att göra. Men min ena skiva försvann spårlöst för ett tag sen och jag var väldigt ledsen över detta. Det är ju ett stort sentimentalt värde i de skivorna. Men idag när jag skulle lyssna på Couldn't have said it better med Meat Loaf så låg det två skivor i fodralet. Min försvunna skiva är äntligen hittad igen. Hur den hamnade i Meat Loaf fodralet har jag ingen aning om, men den trivdes väl där.

Kommentarer
Postat av: Anders

Så synd finns inte orginalmastern kvar då?

2010-03-21 @ 14:47:56
URL: http://www.ViolentWorkOfArt.com
Postat av: Malin

Vilken låt spelade ni in??

2010-03-25 @ 12:06:14
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0