Första dagen på nya jobbet.

Egentligen var det bara intro, men de lätt mig fixa det mesta själv. Sen fanns de tillhands om jag behövde hjälp eller fråga om något. Trots att jag inte gjort det innan var jag inte helt vilsen, det kändes faktiskt som om jag hade kontroll över allt. Jag kände direkt att det var kul och att jag trivdes där, så detta kommer nog bli bra. Lite synd att denna tjänsten bara är till sista april och vad som händer sen vet jag inte. Hoppas att jag kan få stanna kvar på skolan. Iallafall tills nya äventyr lockar.


Jag vilar lite efter jobbet och cykelturen hem.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Härligt, ibland önskar jag att jag var i samma rum som du elelr på den andra sidan av rutan ;)

2010-03-03 @ 14:51:42
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0