Nu är jag klar.

Väska är packad och disken diskad. Jag lyckades även att sy min klänning så jag kan ha den i helgen. Jag har inte gjort något märkvärdigt med den utan bara sytt lite så jag kan sätta ett band i ryggen. Den är lite stor i midja och eftersom det är dragkedja fram så tycker jag det är synd att sätta ett skärp i midjan. Så nu kan jag bara enkelt dra ihop den i ryggen istället. Sitter inte kläderna perfekt så får man fixa så att de gör det helt enkelt. Men nu blir det lite frukost för snart kommer pappa och hämtar mig. Jag tänker inte cykla in till stan med all min packning. Men jag har lyckats att få ner allt i en väska, har inte testat att stänga den än men jag tror att det ska gå. Datorn för självklart hänga med i min handväska, älskar min lilla laptop.


Blir denna klänningen och en skinnjacka bra på konserten på lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0