Grattis Jonny.

Min bror fyllde år igår så nu sitter vi hemma hos mamma och firar lite. Jag håller dock på att somna men ska nog lyckas vara vaken tills jag kommer hem iallafall. Anledningen till att jag är trött är för att jag har jobbat extra idag och sen sprungit på stan och shoppat. För att sen vara hemma i 15 minuter innan jag var tvungen att sticka in till stan igen. Så nu när jag väl satte mig ner så blev jag skit trött. Eftersom jag inte har varit hemma mer än en kvart så får ni inte se allt jag shoppat. Men ni får se mina nya snygga gummistövlar/skor.


Erkänn de är skitsnygga och väldigt Jamie.

På tal om något helt annat. Min pappa tyckte det var så kul att jag blev intresserad av hans moped. Så han snackade om att han skulle köpa en till så vi kunde köra tillsammans. Men istället för att hitta en moppe till mig lyckades han istället att hitta en till motorcykel till sig själv. Så tack pappa, nu tänker jag sno moppen från dig och måla den rosa. Bara så du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0