Gissa hur jag har spenderat min dag?

Jo jag och mamma har varit nere i Helsingborg centrum och shoppat. Det hade ni aldrig kunnat gissa väl? Jag tror dock att min mamma tillslut hade mer kassar än vad jag hade. Så det ligger nog i generna mina shopaholic-tendenser. Men jag hittade en jävla massa fint jag med, så som detta...

 
en ny fin väska.


Ja, ett par nya skor blev det också...


plus detta skitsnygga halsbandet med döskallar på.


Jag hittade även en ny Nemi bok och...


en massa andra böcker. Älskar ju att köpa böcker.


Jag köpte även dessa fina bokstöd, då jag inte har mer plats i bokhyllorna så får jag sätta mina böcker någon annanstans.

Nu är bara problemet hur vi ska lyckas få hem allt på bussen imorgon. Pax för att inte bära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0