Blekinge.

Det har seriöst inte varit en lugn stund idag. Jag och mamma åkte hem från Helsingborg med två väskor och en kasse mer än vad vi kom dit med. Men vi lyckades ta oss till Ljungby iallafall och där väntade pappa på mig, för vi skulle ner till Blekinge. Så nu sitter jag i mitt rum på vandrarhemmet på Halens camping. Vi kom ju ner rätt sent hit så vi har bara varit hemma hos min pappas barndomskompis ikväll och fikat lite. Han bor verkligen ute på landet och det är så förbannat fint här.










Tillsist en bild på mig där jag är jättetrött och ofixad.

Kommentarer
Postat av: Pink Guerilla

Ser ut som du har det mysigt! Avis man blir. Kram!

2010-06-21 @ 11:47:04
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0