Mig som bakgrundsbild?

Min jobbarkompis Henke hade med sin nya dator till jobbet idag. Men som bakgrundsbild hade han en ful travhäst. Man kan inte ha en travhäst som bakgrundsbild. Så jag tänkte att eftersom jag är så snäll så ska jag hjälpa honom att hitta en ny fin bakgrundsbild. Så när han gick på lunch så passade jag på att fixa lite...


och hittade denna fina bilden. Tyvärr tyckte ju Henke med att den var fin så han tänkte behålla den. Det var ju inte riktigt det jag hade hoppats på, jag försökte ju jävlas med honom. Så jag hittade en ny bild...


en på Ralf i Mustasch. Den tyckte Henke verkligen inte om och han bytte tillbaka till My little pony direkt. Men sen lyckades vi (jag) enas om en bild och jag måste säga att datorn blev fin.


Vem skulle inte vilja ha en bild på mig och en Husqvarna modell 27 som bakgrundsbild? Då jag inte har en pojkvän som kan ha det, så får väl en jobbarkompis ha det istället.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Smart tänkt.

2010-07-08 @ 16:13:08
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0