Men vad fan.

Jag har en lucka i taket som går upp till vinden och det rann precis vatten från den. Det blev en liten pöl mitt på mitt golv. Men varför rann det vatten? Det kan ju vara så att sotaren tog sönder någon takpanna när han var uppe och sotade för någon dag sen. Men det borde ju inte rinna vatten då, utan mera bli en fuktskada. Eller? Jag tror att det var en stor råtta som satte sig för att kissa precis på glappet mellan luckan och taket. Vad tror ni? Det finns ju möss däruppe men tror inte en mus skulle lyckas med att kissa en så stor pöl. Måste varit en STOR råtta. Jaja, ska skicka upp pappa där sen så får vi se om han kan klura ut var vattnet kom ifrån. Jag tänker inte kolla, kommer bara få en massa spån och skit i håret då.

Kommentarer
Postat av: Frida

En stor fet råtta som heter Knut?

2010-01-23 @ 13:30:07
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0