Fy fan vilken kväll.

Kvällen började med förfest hemma hos Nicolina med trevliga människor. Vid elva tiden begav vi oss ner mot Garvaren i kylan, det var över -16 ute. Nästan direkt när vi kom in såg jag basisten i Mustasch och drog med Nico fram för att hälsa. Förra gången Mustasch spelade i Ljungby flörtade jag lite med honom och pratade med honom efter konserten. Gissa vad? Han kände fan igen mig! Så vi hälsade och fick en varsin kram och jag och Nico var helt uppspelta hela kvällen sen. Som vanligt stog jag på scenen när bandet spelade, fast denna gången fick jag sällskap av ett trevligt gäng som var lite för fulla. Så tillsist kom vakterna och drog ner oss, men jag och en tjej satte oss på scenen igen och kolla klart på konserten därifrån iallafall. Vet inte vad det var med Mustasch igår men de var helt magiska. De till och med satte sig och signerade tröjor efter konserten. Så jag och Nico var ju självklart där med pengar i högsta hugg och köpte en varsin tröja som vi fick signerade. Jag försökte även tvinga Nico till att krama alla i bandet men lyckades inte. Men jag kramade och fotade så mycket jag kunde, man måste ju passa på när de sitter på så nära avstånd.










En trött Jamie med signerad Mustasch tröja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0