Idag är det 1 år sen jag slutade röka.

Det firade jag med en tripp till IKEA och en påse lösgodis. Så idag har jag och pappa spenderat hela dagen på IKEA köpandes nya bokhyllor, en sänglåda, en klädställning och en ram till min signerade Mustasch tröja. Jag var duktig och köpte bara det som var på listan med ett undantag, jag köpte batterier också. Sen bjöd jag min pappa och bror på mat inne på IKEA.
Kvällen har jag spenderat med att skruva ihop mina nya bokhyllor helt själv. Det hjälper att vara envis i en sådan ensam situation. Om jag får säga det själv så blev det förbannat bra tillsist. Ska snart fortsätta med att skruva ihop det andra jag köpte. Så det kommer nog bilder på det med, måste ju visa hur duktig jag är på att montera IKEA möbler.


Före.


Titta vad duktig jag är som fick ihop det själv.


Färdigt!

Kommentarer
Postat av: Thesse

hihi, va fint allt e inpassat ;)

2010-02-04 @ 18:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0