Usch vad trött jag är.

Gick och la mig på spikmattan så fort jag kom hem och ville fan inte stiga upp sen igen. Men det är lite tidigt att gå och lägga sig nu. Så ska dricka lite tea och försöka bli pigg igen. Annars så har väl det mesta krånglat idag. Vi satt och väntade hela dagen på att mjölken skulle levereras. Vid två ringde jag till Arla och frågade var den var och fick till svar att det var fel på datorn så våran order var blockad. Så det fanns ingen leverans att vänta på. Men de skulle försöka fixa det till imorgon så de som jobbar då får det så tidigt som möjligt. Lite jobbigt för gamlingarna att äta sin frukost utan fil och mjölk till gröten. Som tur är så är jag ledig och slipper ta hand om kaoset. Så nu blir det tea innan jag somnar på tangentbordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0