Mina fina, fina julklappar.

Ni måste se mina fina julklappar jag fick. Jag är väldigt nöjd med dem iallafall och jag blev nog lite bortskämd. Okej detta fick jag...


Bullet, Heading for the top både som CD och LP, två signerade kort och en liten pin.




Filmen eclipse och en fin new moon tröja. Det kommer nog bli min nya favorit sovtröja tror jag. Skulle bara varit en långhårig Jacob på den med.


En parfym jag inte passade i tyvärr.


The zombie survival guide vilket kan vara bra att ha. Man vet aldrig vad som lurar i de mörka småländska skogarna.


En 2-CD Hang cool teddy bear. Den andra skivan är live låtar från förra turnén. Man får även hela berättelsen som skivan är skapad runt.


Plus denna skönheten. Fan vad jag har längtat efter att få den. Hade det inte funnits Spotify hade jag köpt den själv för länge sen.


Kommentarer
Postat av: Elk

Kul att nån få en LP...vinyl rules!



Jag har Zombie boken, helt roligt som fan för att det ät INTE skrivit som en roligt bok! Enjoy!

2010-12-27 @ 16:54:21
URL: http://inquisitiveelks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0