Fan vad skönt det var med sovmorgon.

Men självklart skulle de ringa från jobbet med lite mer jobbdagar till mig. Men det är väl bra att jag blev väckt, jag hade nog sovit bort hela dagen annars. Så nu ska jag jobba tisdag-torsdag, vilket betyder massa pengar till Jamie.
Men iallafall gårdagen var bra och jag fick paket, vilket var det viktiga. Sen satt jag och mamma och kollade mellandagsrean på Nelly.com och fixade lite mer paket till oss. Men det kan jag visa sen, detta fick jag igår iallafall.




En illustrerad utgåva av Shakespeares samlade verk. Nej jag är inget Shakespeare fan men jag älskar böcker och denna är så vacker.


Den andra boken om tatueringar. Jag fick den första förra julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0