Usch för dig.

Jag blev väckt av att en surkärring ringde och var skrikig och otrevlig mot mig. Inte bästa sättet att vakna på, blev faktiskt lite sur. Jag har inte gjort henne något så det var helt onödigt av henne att vara otrevlig.
Men men, nu blir det snart stan och försöka fixa klipptid och kolla affärer. Jag behöver en ny mascara och ska kolla parfymen som jag skrev om igår. Sen blir det personalmöte som jag ska medverka på, har alltid fått jobba innan men nu får jag vara med på mötet. Men det är bara i ena köket, imorgon blir det att jobba när de andra har personalmöte som vanligt. Men det ger lite extra pengar till mig och det är alltid välkommet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0