Nu är jag hemma igen...

efter en dag tillsammans med Jim och Gabriella ute hos pappa. Vi har spenderat dagen med att åka ner till sjön, titta på lägenhet i den gamla skolan, brandlarm inne på maxi och klappa katterna. Men det är mycket roligare för er att titta på bilderna istället.


Sjön Exen.


Jim kastar sten på sin lillasyster. Snäll bror jag har väl?


Gabriella står och ser söt ut. Medan Jim fortsätter kasta sten på sin lillasyster.


Jag försöker få en bild tillsammans med Zombie men kattafan vill inte.


Jag och Gabriella hittar roliga djuröron inne på Maxi.
Men Gabriella ser ut som ett troll på sin bild så tror inte hon vill att den ska visas.


Jag fick fina Welcome to the neighbourhood solglasögon av Jim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0