Lite bilder från igår.

Det blev en lång kväll med grillning, byte till sommardäck och Alfapet igår. Medan de andra var duktiga och städade bilar och bytte däck så satt jag på pappas motorcykel och tittade på och tog kort på allt som gick förbi. Sen fick jag av någon anledning uppgiften att göra potatisgratängen till middag. Men den blev bra och ätbar och passade väldigt bra ihop med det grillade. Efter maten blev det lite Alfapet eftersom det var det enda spelet jag inte vägrade spela. Självklart var det jag som vann hela skiten, duktig Jamie.


Pappas fina Royal Enfield.




Jag genom backspegeln.




Jag och Jim vilar middag på kökssoffan.


Jag vann, jag vann, jag vann, jag vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0