Jag som ville ha sovmorgon idag.

Men nej det skulle jag inte få. För min chef ringde och frågade ifall jag kunde jobba några timmar. Sen ringde hon ingen och sa att det inte behövdes. Sen gick det inte att somna om igen tyvärr. Får sova lite på soffan sen istället.

Meat Loaf var med i Metro igår verkar det som. Men jag har inte läst det, för jag bor på landet och har inte tillgång till Metro. Men det finns en massa vänliga själar därute som berättar att Meat var med i tidningen. Så alla får se det utom jag, som verkligen vill se det. Kan ingen fixa en kopia och skicka hit till mig? Jag vill ha? Du får en kram om du gör det. Snäääälla!

Glöm inte bort att lämna en kommentar om temaklädsel till min bloggmaskerad. Jag ska in i garderoben och rota idag och göra ett tema. Men behöver nya teman för kommande bloggmaskerader. Kommer iallafall att köra en i veckan hade jag tänkt. Så sätt igång fantasin och skriv till mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker att en vecka kan du ha djur. Och utmana dig själv! Klä inte ut dig till Zebra och Leopard =P

2010-04-20 @ 14:55:37
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag har faktiskt kvar metrotidningen, det var ju inget stort med den men vill du få klippet går det alltid att ordna.



Och som Frida säger var en bra idé, med ditt långa hår tycker jag du ska satsa på en dag iaf fluffa upp lite och bli ett lejon ;)

2010-04-20 @ 15:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0