Telefonjävel!

Så jag tog med min dumma telefon som inte ville funka och gick tillbaka med den till Telia. Tror ni inte att fanskapet fungerade, så jag fick ta med den hem igen. Förhoppningsvis så var det bara en sladd som glappade lite och att den fungerar redigt nu. Men om det skulle hända igen skulle jag ta med den till Telia igen.
Det var bra att pappa kom in och hämtade mig för då kunde jag storhandla samtidigt. Det gäller ju att passa på när man har skjuts.

Jag har spenderat kvällen på min allra första Tupperwere demonstration. Vuxenpoäng till max för mig idag, klaga på telefon som fungerar, storhandlar och sen Tupperwere. Lite illa, men jag balanserar upp det med att jag köpte en ny mascara bara för att hylsan var zebramönstrad. Kunde inte låta bli helt enkelt, men den var faktiskt en riktigt bra mascara. Mycket bättre än att lägga pengarna på Tupperwere, för jag lyckades med att inte köpa något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0