Slagsmål.

Henrik på jobbet var dum mot mig idag, han kastade en rulle tejp rätt i ansiktet på mig. Den träffade rätt på kindbenet och jag har inte så mycket fett som skyddar mig så det gjorde svinont. Jag var tvungen att gå och gråta lite, inte för att jag ville men min hjärna ville göra det som en reaktion på smärtan. Men han bad om ursäkt sen när jag skulle gå hem, när inga andra fanns kvar som kunde höra. Fast jag sa det till karlhelvetet så att Henke hörde så han kanske blev rädd och tänkte att det nog var bäst att säga förlåt. Dumma karl att inte tänka efter innan han kastar saker på skämt.

Det som är riktigt dumt är att jag inte kan slå tillbaka. För gör jag det kommer jag säkert bara att skada min handled mer. För saken är den att Henke har en tendens att springa iväg så fort man närmar sig honom. Så hade jag inte haft ont i handleden så hade det nog blivit ett riktigt slagsmål mellan oss. Iallafall tills han springer bort till min mamma och klagar på att hennes dotter är elak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0