Aaaahh!

Vet ni vad? Igår när jag precis hade börjat på med att laga mat så märker jag något. Det finns inget vatten i kranen, inget vatten alls. Det bubblade inte ens utan var helt tyst i rören. Då fick jag lite panik faktiskt. Jag höll på att laga en omelett och hade ägg överallt. Så jag kunde inte tvätta händerna eller diska upp eller någonting. Så jag blev lite frustrerad och sur. Jag fick ringa ner till husvärden och hon sa att hon trodde det var en propp. Men hon visste inte säkert och hon skulle försöka fixa så snabbt som möjligt. Men lätt att få en hantverkare ut på landet klockan nio på kvällen. Men hon lyckades uppenbarligen för när jag vaknade fanns det vatten igen. Det var tur det för jag var tvungen att duscha innan jobbet. Tur att jag hade lite vatten så jag kunde tvätta bort sminket och borsta tänderna iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0