Jag har vågat mig ut igen.

Japp idag har jag vågat mig ut bland människor och jobbat extra i fyra timmar. Jag har jättesvårt för att ha en massa människor runt mig just nu. Men det gick bra, jag överlevde. Fast jag har lite svårt att hänga med märker jag, min hjärna har nog stängt av lite. Det gör väl det för att jag inte ska grubbla så mycket, men det gör även att min reaktionsförmåga är borta. Så finns det ju vissa människor som bara gör en förbannad och då är det svårt att hålla borta gråten. Men jag kom ut lite och i morgon ska jag jobba igen. Får hoppas att det går bra även om jag hade hoppats på lite andra människor att jobba med.

Det jobbiga är det att det känns som om jag måste förklara för alla. Men de har ju inte med det att göra. Det viktiga är ju att jag vet varför. Men ändå så känns det som om jag måste förklara, men det kommer ju inte att hjälpa. Människor har en tendens att vara dumma i huvudet och de kommer inte fatta ändå. Men att inte säga någonting gör att folk tror att jag är förbannad på Johan eller att jag inte vet varför han gjorde det. Men de får väl tro det då, för jag orkar inte förklara för människor som ändå inte förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0