Tid över på jobbet.

Japp idag hade de lite tid över på jobbet. Då brukar de städa lite extra, det är ju dags för julstädning snart. Eller så brukar de baka och det gjorde de idag. De gör det ibland för att skämma bort gamlingarna som bor på husen. Det är ju lite trevligare med hembakat.


Titta vad de jobbar duktigt ihop, en på var sida om bordet.



Jag tror det blev runt 300 bullar tillsist och de var riktigt goda.

Jag tyckte jag kunde ha med en bild på Henke när han stog och bakade, men jag fick inte det för honom. Tänkte att det kanske fanns någon singel tjej som läser bloggen som tyckte han var intressant. Men nu ville han ju inte vara med på bild, så där försvann den chansen för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0