Nu jävlar...

har jag pratat med chefen om gårdagen. Så nu vet hon det och hur det går till på jobbet ibland. Jag fick även reda på en intressant sak, det kokerskan sa till mig igår var bara påhitt. Hon sa det bara för att skrämma upp mig och troligtvis för att få mig att hålla käft. För jag är den enda av timviken som säger något, som hittar fel och kommenterar det. Nu blev hon väl lite förbannad för att jag sa att kan man supa på en torsdag kan man jobba dagen efter. Jag har ju rätt i det, vi är inte där för att jobba åt bakfulla. Men att då hota med att jag inte ska få jobba bara för att få mig att hålla käft är något hon inte får göra. Men nu vet chefen det och jag kommer kontakta henne om det händer igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0